有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年7月21日 星期二

第一次上沙灘英文美術課♡把教室融入大自然是多麼的Powerful啊@The Moving Artroom


大自然的確係提供好多珍貴嘅
學習資源俾我地
如果時間許可余媽媽也希望

多帶余小b遊山玩水~

因為余媽媽總是覺得體驗式學習
對年紀愈小的孩子特別起作用
尤其是好像余小b兩歲都未夠嘅小朋友
經常四處探索、東跑跑、西跳跳
d機會俾佢親親大自然

相信對佢地的五感發展很有幫助~

最近余媽媽一家就到沙灘去
不過我地今次主要唔係為左游水而嚟
而是受邀出席由The Moving Artroom舉辦的

Lido Beach Outdoor Painting~


我地早上十點就到達呢個鄰近荃灣的麗都沙灘喇!
呢度水清沙幼,環境清幽,人流又唔算多,

十分適合同小朋友嚟放電~

我地上左人生第一次嘅沙灘美術課,
仲係全英語教授~用余小b更是首次去沙灘,

真係預計唔到佢會有咩反應~


好彩!原來佢都好喜歡呢度啊~

仲自己落地玩沙!

人齊後,畫室創辦人Anna老師就

開始講解大家今次嘅任務喇~

我地BB組今次就係嚟整一幅關於「海」嘅沙畫喇!

老師初頭叫大家四圍執下貝殼
之後仲可以同其他小朋友交換或送俾人
讓小朋學到努力的成果和與人分享的喜悅~

 我地BB組今次就係嚟整一幅關於「海」嘅沙畫喇!

大家可以用執到嘅貝殼來裝飾沙畫~



老師接著分派顏料,先畫出藍天碧海,

再整埋「人工」沙灘就完成了~

因為老師主要用英文進行講解,
所以余媽媽會一邊用廣東話翻譯俾余小b,
一邊教佢d簡單英文生字,

: Sky, Sea, Sun, Sand等等~

大功告成!!!


要讚下余小b係整個大半小時的
課堂都表現出耐性。

雖然有時會玩下沙
不過最後都能依時完成任務
俾個Good 佢先!

余媽媽覺得把教室搬到沙灘呢個概念挺特別
我們一家可以趁機會親親大自然

享受美好的親子時光~

大自然界確實是一個學習的好地方,
嚟到海邊,心情頓覺輕鬆得多,

小朋友又能愉快地學習~


用取自自然界的材料(貝殼和沙)作畫
亦是個有趣的體驗!
 (其實之前帶余小b去農莊玩,
我地都試過用樹葉DIY環保袋,


余小b當日除左完成了一幅沙畫外
仲將沙、海、浪、天空等與大自然有關的概念
牢記住佢之後幾天都跟我
笑住講SeaSky,  
估唔到出一次outing就入晒腦
真是個意外收穫啊~

最後真係要多謝Anna老師團隊的
教導和事前準備啊~ 
outing的確有勁多野要預備㗎!
辛苦晒老師了~

The Moving Artroom嚟梗將舉辦多場戶外課程
詳情如下:




如果大家有興趣參加
可以向The Moving Artroom查詢~

報名時同佢地講係余媽媽嘅讀者
仲可以一次性扣減HK$50學費
希望大家的小朋也能愉快地學習!


以上活動由品牌邀請~

有關The Moving Artroom:


公司電話: 3904 3608
公司Email: hello@movingartroom.com



相關文章:

以下是余媽媽余小bのFacebook啊~


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言