有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年1月8日 星期三

余小b要特訓


余小b而家學緊自己揸奶樽。其實佢係兩三個月大飲奶時已經會模吓同推吓個奶樽。而家咁大個都係時候訓練吓佢d手部小肌肉喇。於是余媽媽就係Jusco買左個學習手柄比余小b



 余小b都好喜歡呢款學習手柄, 初時用可能只係HOLD5分鐘就放手, 是正常的!



其實市面上有好幾款學習手柄比bb用,售價由十幾蚊到四十幾蚊不等。今次余媽媽買左個既經濟實惠又好用嘅。由於只係用短時間,而且唔會比余小b放落口,所以選了呢款咁掋買的款式。





台灣製造學習手柄,Jusco賣緊$16




用法非常簡單:

扭開奶樽圈後,只需把手柄套入奶樽,然後套番個奶樽圈入去就用得喇!


**第一之使用前可以用奶樽清潔液洗吓佢。平時用完只需用滾水沖洗就可以了。

記住呢類型嘅膠唔同平時奶樽嘅膠,係唔steamga


希望大家喜歡余媽媽以上的分享。新的一年,我會加倍努力,比心機出文! 請多多支持余媽媽^^



沒有留言:

張貼留言